Mua hävettää kaikki mun jutut mitä sanoin eilen. Ei niitä tarvitsisi edes hävetä, mut silti häpeen. Ja eilen mun itsetunto laski NÄÄÄÄÄIN paljon...tunsin itteni epämääräiseksi mössöksi, joka oli tunkenu bikinit päälle! Seisoin siin kalliol kaverin kans puoltuntii ja lopulta kaikki muut oli vedessä ja mä vaan istuin kalliol pyyhe tiukasti ympärillä ja ajatukset vaan myllersi kaikissa mun epäkohdissa.

Jos en häpeis itteäni, enkä pitäis itteäni rumana ja luotaantyöntävänä olisin todella paljon isevarmempi ja ihmiset varmaan huomaisi sen. En vaan osaa pitää itseäni kauniina, muutakuin kotona silloin kun olen yksin. Ilman meikkiä, hiukset kiinni ja takana.

On ilkeä sanoa, että ystävät vaikuttaa mun itsetuntoon...mutta ne vaikuttaa. Samoin kaikki muut ikäiset tytöt, jotka voi kävellä bikineissä ilman huolen häivää, että joku nauraisi niille! Ne tytöt voi käyttää shortseja ilman, että ne tuntee itsensä hyytelömäiseksi lylleröksi!

Kauneusihanteet voitaisiin muutta justiinsa nyt.