Kun kuuntelen musiikkia, mieleeni muodostuu jonkinsortin pienoiselokuva, joka kulkee musiikin tahtiin eteenpäin. Tai sitten saan välähdyksiä elokuvista ja kokoan niistä mieleiseni "musiikkivideon".

Nautin videokuvan/valokuvan yhdistämisestä musiikkin. Jos jokin ammatti minua kiinnostaa, niin editoijan ammatti. Voisin tehdä musiikkivideoita peräkanaa, vaikka koko illan. Kai mulla sitten on sen verran sävelkorvaa?

Mun on oikeasti lopetettava kynsien pureskelu. Ne on nytkin ihan jumalattoman lyhyet. Se kertoo itsehillinnästäni. Sellaista ei mulla ole! Omistin melko kauan pitkät kynnet. Sitten nipsnaps ne olivat kaikki poikki. Pitäisi vain tunkea lakkaa niihin niin en pureskelisi niitä, mutta minkäs teet?

-

Kävi taas mielessä se aikuisuus. Ammatti. Mihin musta edes loppupeleissä on? Jos pitäisi listata mieluisimmat ammatit, listasta tulisi lyhyt.

1. Laulaja (KLISEE JOO)

2. Delfiininkouluttaja

3. Editoija

Mmmmh...ei mitään niin "perus" ammatteja? Haikailen sellaisen työn perään, jossa saan vastuuta. Saan paperihommia. Saan järkevää työtä, jossa on pakko käyttää päätä. Työn pitäisi olla hauskaa. Haluaisin kirjoittaa. Tuleeko musta kirjoittaja? Esimerkiksi lehteen? Jaa-a.

On enää muutama vaivainen viikko aikaa. Sitten lähden kamojen kanssa Helsinkiin. Sitten uusi koulu. Voi luuuuojaaaaaaaaa! Jännittää! Oon liian innoissani. Kiitos!!!